Tahun baru sekali lagi


Semalam Tahun Baru 2013
Sudah masuk tahun 2013, rasa macam cepat saja masa berlalu, rasa macam baru je 2012 kan.
Jam gigih berdetik.
Gituuu!

Kalau tanya bab azam, setakat ni azam ada satu je. Azam terbesar adalah -
Saya nak nikah dengan jayanya! 
Azam-azam lain belum lagi terfikir. Haha.

Semalam 1 Januari adalah ulang tahun genap setahun kami bertunang. 
Cepat, sangat cepat!

Tengok status si gedik tu adalah semangat sangat nak jadi laki orang.


Yang aku ni macam dah tensen, pening pikir pasal kahwin. Lagi-lagi pasal borang kahwin dan segala dokumen yang aku tak berapa faham. Hahaha teruk!



Si gedik terlebih Yippiee ye...Sabar je la.



SELAMAT MENJALANI TAHUN 2013. 
Semoga selamatlah semuanya. Amin.

No comments:

Post a Comment