Selamat Hari Lahir Kawan!


Today is Valentine's Day?
Serius, aku tak pernah nak ambik tau. Tak terpikir pun hari ni Valentine. Tengok main page google tadi baru tau. So tak payah la nak beria-ia nak wish kat orang tersayang. Kalau kamu google pasal sejarah valentine hari ni, memang kita sebagai Muslim tak payah nak sambut pun, bukan cara kita. Kan bagus tiap-tiap hari adalah hari kasih sayang, tak perlu pun tetapkan satu-satu tarikh. Konon special lah hari ni? Cit!


Yang paling aku ingat bulan Februari ni adalah bulan lahir kawan baik aku - Rasidah Md Ridzuan. Hari lahir dia semalam 13 Februari. Dia kawan baik, sahabat baik, saudara baik, semua lah yang baik untuk aku. Syukur ada dia dalam hidup aku, dari umur 9 tahun kenal dan rapat. Cuba kira dah berapa tahun dia jadi yang terbaik untuk aku? Hehe, lama dahhh.


Happy Brithday BFF, love you!

No comments:

Post a Comment