Baru!

Aku sekarang sudah berada dalam komuniti yang baru, persekitaran pun mesti lah baru kan. Lagi-lagi orang-orang sekeliling pun baru jugak. Tentang persekitaran aku tak berapa kisah sangat, tapi sangat kisah dengan orang-orang yang baru kenal ni la. Strategi aku adalah dengan melihat perangai mereka ini, maka aku hanya melihat dan kurangkan berinteraksi. Saja, nak tengok mereka ini macam mana. Setakat ni semua ok, tapi biasalah masih tidak serasi. Baru lagi agaknya. Tak apa, aku tak kisah sangat kalau sampai lama nanti pun masih berkeadaan seperti ni.
Sebab,

tujuan penting aku ke sini adalah untuk,

mencari duit nak KAHWIN!


Hewhewhew

No comments:

Post a Comment