60km/j

Ada jalan raya yang lurus dan lengang, tetapi had laju adalah 60km/j. Aku dah tau kat mana, memang akan jadi jalan berhantu pada aku sebab dah dua kali kena tembak kat situ. Gila. Macam tak masuk akal. Siapa nak memandu 60km/j kat situ? Entah-entah babi-babi lari berkeliaran keluar dari hutan tepi jalan tu pun mampu bergerak lebih laju dari kereta vintage biru aku tu kot?


Akhir kata,
budus!


Oh maaf, hati aku masih panas walaupun dalam pejabat ni macam dah negetif tiga darjah celcius!


Grrrrrr!



P/s: babai BB! :(

No comments:

Post a Comment