Tolong Aku

Permulaan tahun baru aku untuk 2012 ni agak tekanan la. Macam-macam masalah datang. Sekarang nak masuk bulan Februari ni lagi lah gila. Aku kadang-kadang rasa give up! Tak nak dah buat apa-apa, rasa nak balik kampung duduk dengan mak lagi best. Haha sampai macam tu sekali kan.

Bila problem tengah menggunung mula la rasa tak ada siapa yang ambik peduli. Kenapa entah, padahal ada jugak orang tersayang di sisi, tapi rasa over bad thinking sampai ke limit! Gila. Nanti betul-betul orang tak ambik peduli baru kau tahu kan. Sudah! Stop it penghasut (setan!).

Aku harap benda tak best ni kejap je la. Semoga kesenangan aku akan tiba tak lama lagi. Kadang-kadang terfikir mungkin Tuhan nak duga aku, tak pun balasan aku kadang-kadang terlupakan Dia. MasyaAllah.


Ya Allah, tolong aku tolonggg.

2 comments:

  1. aku pun mengalami yang sama..macam2x masalah datang..huhu

    ReplyDelete
  2. tu la rasa macam down gila kan?

    ReplyDelete