romantik ke?

*Awas! entri geli geleman. sediakan plastik untuk muntah. hehe*


nota kenangan untuk diri sendiri :
sempena hari lahir saya, ada la jumpa mr bikbik hari ahad 26hb.
tapi macam biasa la, kami lepak pavilion. itu je lah kerja kitorang. lepas tu tengok wayang.
hari tu tengok Super 8. padahal citer tu dah lama, layan je. tapi macam haram ending dia. haha.

lepas tu pegi mamam,
dan lepas mamam,
mr bikbik kata,

"yam, hadiah posponnn tauuu. betul-betul tak dak macam tahun-tahun lepas suh tutup mata sumer tu. hehe. macam bi jugak la posponnn adiah bik 6 bulan tu. hehehehe "

amboi mengungkit nampak! -kata dalam hati
tapi depan depan aku kata,

"takpa la bik, bi tak kesah pun."
cakap tak ikhlas tu.
hahaha

"tak la yam, ade ha bik bawak adiah ni.nah yam, adiah dari bik. balik ni goreng, tapi buh
satu satu tau, nanti dia kembang besaq dalam kuali. hehehehe"
tiba-tiba dia keluarkan 1 bungkus keropok ikan kering.

hahahaha.
senget betul laki aku ni, tapi dalam hati..
alaaaaa, dapat adiah keropok je ke? waaaaa tak sukaaaa!


"errrr, ni lagi satu bik nak bagi. tapi bukak kat rumah tau, malu la kalau bukak kat sini. hehe."



"eii ape ni? kiutttt laaa. hehehe"


hehe kiut kan? dia bagi kad, eh surat sebenarnya.
macam tak percaya sebab dia ni memang takkk pernah bagi apa-apa macam ni kat aku. dan dia sangat TAK romantik! selama 6 tahun kenal, kalau dia cuba nak romantik tapi tiba-tiba benda tu jadi lawak. haha.


balik rumah terus telek tulisan dan lukisan,
kiut la, walaupun tulisan buruk dan lukisan pun buruk! haha.
rasa macam dapat surat kite suke awak masa darjah tiga sekolah rendah dulu.



siap ada setem 30sen ok! memang posmen pun tak nak hantar.
*nota kaki : ehd adalah trademark gelak kami dalam sms. kehkeh.



boleh pulak lukis rumah kat belakang sampul. sampul buatan sendiri lak tu. kiuttttt!
*komen: pintu herottt! haha.


dan terus bukak dan baca.
sangat menyentuh.






Ya Allah, jika dia lah jodoh aku, tolonglah pelihara hubungan kami sehingga ke jinjang pelamin dan sampai bila-bila pun.
Aminnn.

8 comments:

  1. hai anas! hehe.
    peoih memang senget. paham dah. ;p

    ReplyDelete
  2. comel laa

    bab setem tue, serius tak pnh dpt lagi..hehehe

    ReplyDelete
  3. haha macam dapat surat cinta sekolah dulu kan?

    ReplyDelete
  4. amin! ako, mak ako, opah ako semua doa kat korang. :)

    ReplyDelete
  5. aminnn.. hehe. tq jz, rendu kt mak,opah ko. nanti raya kena pegi. yehh

    ReplyDelete