anda gatal telapak tangan?

tiba-tiba telapak sulaiman aku gatal, eh silap.. telapak tangan lah! ada ke wujud telapak sulaiman? aku gila hahaha. (penyanyi diriku tapak sulaiman tu pun dah kawen ek. jeles! ). ok, serius! telapak tangan aku gatal maksimum secara tiba-tiba. ingat ke ade ulat ketik (tau tak ketik tu apa?), tapi tak da pun..

tiba-tiba teringat..

kata orang-orang tua,kalau telapak tangan kanan gatal tu tanda bakal mendapat duit. kalau telapak tangan kiri pulak tanda akan ada duit kita yang keluar.


best betul kalau tepat ramalan tu. ni tangan kanan aku yang gatal ni. siapa nak bagi aku duit? kalau nak bagi tu bagila banyak sikit ek. hehehehehe

No comments:

Post a Comment