Special 20th January

Special 1st post in the year 2015.
Happy New Year btw! Walaupunnn dah lewat.
Lama betul tak post, boleh la tambah azam baru iaitu supaya rajin post (pui!)

Anyway, today is my Hubsy's 30th birthday!
Happy Birthday Bik, Yemok, Sayam Bayam.

Banyak betul panggilan kan. For those yang tak tau, iolss panggil husband macam-macam nama manja. Gituew. Selalu panggil B, tapi lebih bunyi Bik (Sejak kapel 10 tahun dulu). Banyak member rapat pun duk panggil dia Bik (contohnnya Jz. Haha) Kadang aku panggil Emok, Yemok, Yam, Sayam, Ngen. Pilih je nak panggil yang mana, dia oke je. Dia pun panggil aku Emok jugak sebab sama-sama demok. Hahaha selamber je.



*Jimat sungguh, kad pon aku conteng sendiri. Cantek ke tidok? Haha

Pagi ni aku keluar pergi kerja awal, aku letak la hadiah dia atas meja. Malam tadi pun aku tak wish langsung, konon buat-buat lupa la. Hehe. Dia tengok hadiah terus bbm aku "betoi2 seprais oooo, tq Mok." Dia kata lepas bukak hadiah, dia dok pakai je cap tu. Haha. Aku bagi cap je, bajet kurang. Sebab sebelum ni dia asyik la duk ulang masuk kedai tengok cap ngan t-shirt brand-brand skate ke pe tu. Ok lah kan bagi cap, at least boleh tutup 'uban-ness' ngan 'botak-ness'. Hahahaha.


I love you Yam!
Semoga panjang umur, murah rezeki.

Dia selalu cakap,
"Bik tak rasa tua pun, Bik rasa macam 21 lagi...... TAPI uban ada dah la, baru la stailo."

Iyolah!




*Sempat upload lagi dia tu. Buat malu je hadiah murah. Hewhew.


2 comments: