Hari Isnin

Semalam adalah Isnin, malam sebelum tu ;

Aku : Esok malas la nak gi kerja. EL je la. Orang lain boleh je EL la, MC la. Kalau time Bi ada je hal tak boleh.

Bik : Tak yah la, gi je la keje. Tu orang, tak yah la ikut. (insert bebelan here)

Aku : Pffttt~

...

Hari Isnin terpaksa jugak pegi keje, kuatkan semangat. Tapi pagi tu memang tak ada semangat la, yang Bik masih bebelkan benda yang sama. Hehe.


On the way pergi kerja dapat wassap ni dari Bik;



Dia bagi ceramah pulak lepas tu. 
Baiklah sayangku.


2 comments: