Ramadhan 1433

Sepanjang bulan Ramadhan ni tak ada peluang sangat nak pergi berbuka tempat special pun. Tempat biasa saja. Tapi oke lah, dapat juga berbuka dengan kesayanganss. Hehe.

Aku tempek gambar sajalah. Buat kenangan. :)


Di Nandos Pavilion. Sebab sebelum tu ternampak iklan ayam peri-peri. Memang berkesan lah korang letak iklan besar-besar kan. Haha.
Ini lepas berbuka kat Nandos tu, tengah malam pergi carik nasik jugak. Kat Red Chair, Setapak. Ini sedap, puas hati.
Berbuka dengan Uni-mate. Lama tak jumpa, tapi beberapa kerat saja yang dapat menghadirkan diri. Hehe. Ini di Shah Alam, Restoran Molek (kot?)
Ini pun geng Uni-mate (dan juga roomate saya juga sorang tu). Makan nasik arab di  Restoran Kalbab & Biryani, Presint 15 Putrajaya.
Ini dengan Tunang kesayangan yang suka kasi aku marah. Haha. Buat perangai ngen memang kelebihan dia. 

Selamat Berpuasa, tinggal 3 hari saja lagi. 
InsyaAllah raya hari Ahad 19hb. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin.

Esok pagi balik Taiping. Wooo woo wooo balik kampunggggg. Heh~




No comments:

Post a Comment