Arsenal Tour 2012

Hari ni aku macam lapang sikit. Dan macam rajin sikit. Sikit sajalah kan. Huahua. Makanya, dengan rajin sedikit itu aku pun meng-edit gambar lama. Sepatutnya gambar semua tu boleh buat banyak entri dah, tapi apakan daya. Busy pun ye jugak.


Jadi, ini entri pasal Arsenal Tour bulan lepas (23-24 July), patutnya aku dah lama update, tapi malas punya pasal. 


Tak nak lah taip panjang-panjang, aku nak tempek gambar hasil collage aku saja. Senang, susun gambar banyak-banyak sekali gus!


p/s : COYG! All the best for this new season. :)

2 comments: