Syukur

Kita tak tau apa yang telah Allah tentukan untuk kita,
apa rezeki kita akan datang,
apa nasib kita akan datang,
siapa jodoh kita akan datang,
semua kita tak tahu.
Hanya berdoa yang terbaik untuk kita.
Aminnn.



Esok aku akan memulakan hidup baru, suasana baru. Tapi untuk permulaan ni aku rasa macam masih samar-samar, banyak masalah belum selesai. Masih kelam-kabut. Aku harap jalan yang aku pilih ni adalah betul, sesuai untuk aku. Untuk masa depan aku, walaupun aku harapkan yang lebih baik daripada ini. Tapi aku hanya mampu berusaha. Apa-apa rezeki Allah bagi aku hanya mampu ucap Alhamdulillah. Syukur.



1 comment:

  1. syukur atas kurniaan ILAHI..semoga hidup kita menjadi semakin baik...masalah mmg selalu ada dik,tp kita kene usaha selesaikan masalah tu...jgn dibiarkan jer tau...

    jom tgk blog saya ni...

    http://beautifulstory-azura.blogspot.com/

    ReplyDelete