United Buddy Bears @ Pavilion KL

Siapa-siapa yang tak pernah jumpa beruang silalah ke Pavilion. Macam aku, peghak tak pernah jumpa beruang. Minggu lepas, dua hari kot aku pergi Pavilion sana nak tengok dan bergambar dengan beruang. Bukan ada satu ekor beruang saja, tapi ada seratus empat puluh tiga hoiii! Eh korang tau tak peghak tu apa? Hehe.


"We have to get to know other better...
... it makes us understand one another better,
trust each other more, and live together more peacefully."
- Motto : United Buddy Bears .


Personally, I really love the massage,
"The Buddy Bears stand together "hand in hand", symbolizing the future vision of a peaceful world. Each bear stands for the people of the different countries and their culture, yet not for political systems."


Spread the message

Budak muncit sangat teruja.

Introducing you, the Malaysian Bear. .
An art by A. Rahim Muda (Imuda Piiiirahhh) Hewhew

Very the excited!

Kena halau sekejap ketika bersama beruang Malaysia kerana suruh bagi laluan kepada Menteri itu. Oke, dia menteri. Aku hanya jurutera bergaji murah. Erkk

Oke, itu lucah. Nasib baik hanya ilustrasi, kalau tidak?

Come come come here meet and hug the Bearssss!!



No comments:

Post a Comment